  • Data: 2013-09-06 18:29:24
    Temat: Re: Inteligentne mieszaknie w bloku z p?yty ?
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-06 15:38, Kris pisze:
    > U mnie jest tak:
    > VDSL 40(realnie 22)z Orange
    > Router DGT. Do routera po wifi łącz się regularnie: dwa laptopy, Xbox360, czasami
    jeszcze dwa telefony z androidem.
    > Żadnych problemów. Kablem wpiety jest do routera dysk sieciowy, XBOX360łączy się
    tym dyskiem poprzez router(wifi) Filmy z dysku odtwarzane za pomoca xboxa choza
    płynniue, muzyka i zdjęcia równiez. Filmy z netu równiez płynnie chodza niezaleznie
    czy oglądane za pomoca kompa czy xboxa360
    > Czasami na xboxa ściagamy jakąs gre(1,5giga bywa że ma wielkość)i równoczesnie
    ogladamy filmy z netu na laptopie. Działa wszystko płynnie. Router na pietrze,
    odbiorniki na parterze, strop betonowy.
    > Tak więc kabel jest zbyteczny do domowych zastosowań

    Mamy obecnie w domach Blueray i filmu w tym formacie odtworzonego
    bezpośrednio z dysku, bez stosowania kompresji nie da rady przesłać
    przez wifi. Pojawiają się telewizory chyba UltraHD i dla nich wifi też
    za wolne. A co to dopiero będzie, jak aż dwa filmy z Blueray będzie
    trzeba przesłać przez wifi - bo dzieci oglądają coś innego, a my coś innego?
    Skoro mówisz, że kabel zbyteczny, to dlaczego masz dysk sieciowy
    podpięty kablem? W/g Ciebie kabel to ZUŁO ;-)