    From: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Izolacja cieplna wylewki przy drzwiach
    Date: Thu, 16 Feb 2012 21:14:53 +0100

    "SkiMir" <p...@M...onet.pl> wrote:

    > To mi podsunęło pewien pomysł.
    > Zrobię ze styroduru taki blok pod próg. Wydrążę w nim kilka otworów i zaleję
    > betonem. Styrodur będzie robił za izolację a beton przenisie obciążenia.

    Ludzie, co Wy pitolicie? jakie betony? Pod okno czy drzwi wystarczy podłożyć
    styrodur, opianować, a następnie całość pokryć grubą siatką zatopioną w kleju.
    Mój znajomy robi obudowy łazienkowe do stelaży wc, bidetów, wanien z pianki.
    Całą przestrzeń pianuje, wrzuca ścinki styropianu, styroduru itp., następnie
    pokrywa siatką w kleju, kładzie hydroizolację i płytki.
    U mnie drzwi 100x230cm wiszą na 8 kołkach (6 w bok i 2 w górę) a od spodu jest
    styrodur w 2 warstwach po 8cm na sztorc.
    Wszędzie wokół piana, piana, piana. To samo mam od wewnątrz i na zewnątrz drzwi
    tarasowych, balkon mam w całości ze styroduru.
    Od 3 zim nic nie pęka, nie przemarza, nie siada. Termoizolacja w takich
    miejscach to pikuś. Sztuką jest dobrze zrobić tu hydroizolację :)

    --
    Bartek