  • Data: 2009-05-30 13:14:51
    Temat: Re: Izolacja fundamentów
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gvr9hh$tkg$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przemaluj to jakims mazidlem które moze byuc stosowane pod styropian.
    > Izolbet np takie cos produkuje.

    A wydzielajacy sie rozpuszczalnik spod spodu nie przeniknie przez warstwe?
    zaczynam rozumieć tych co narzekaja na tej grupie na "fachowców"
    Póki co postawili mi fundamnt bez wiekszych problemów. Ale dzisiaj zepsuli
    sobotę. Najpierw stwierdzili, że zaizolują tylko ścianę od zewnątrz. Bo niby
    po co od srodka. Potem okazało sie, ze to na zewnatrz to maja zamiar malować
    po styropianie zaciagnietym klejem. Bo niby po co po scianie fundamentowej.
    Na koniec dobrze ze przeczytalem co przywiezli do malowania.
    Chyba jak na poczatek to starczy?