  • Data: 2010-07-04 09:56:02
    Temat: Re: Izolacja (piwnica - parter)
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:i0n7rj$68e$1@inews.gazeta.pl...
    > ja mam nad głową płyty gips-kartonowe przyklejone na piankę do betonu-
    > wszyscy mnie tu straszą ze mi to na głowe spadnie. Ale wciąż jeszcze nie
    > spadło :-)))

    :))
    Rozmawialem z Tata, z ktorym bede kleil ten styropian. On jednak nie ufa
    piance;) Hehe.. No coz - w takim razie pozostaje mi klej "betonowy" czy
    jakas inna zaprawa.
    Ale w sumie w kilku miejscach mam zamiar sprobowac pianke.

    Czy w jakis szczegolny sposob trzeba to rozprowadzac? Bo klej to wiadomo - w
    kilku miejscach na plycie zrobic "piramidki" i lekko docisnac do sufitu. I
    tam jest pewna przestrzen pomiedzy warstwami. A w przypadku pianki czy ta
    przestrzen pomiedzy sufitem a styropianem nie bedzie za mala? I inne
    pytanie - czy wogole taka przestrzen powinna byc przy robieniu izolacji?
    Podejrzewam ze tak, bo nawet jak sie robi ocieplenie domu, to zawsze
    pozostawia sie delikatną odleglosc pomiedzy sciana a plyta styropianu.

    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl