  • Data: 2010-10-08 08:31:07
    Temat: Re: Izolacja podłogi (problem z wykonawcą)
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:i8m788$nac$1@news.onet.pl...

    > To jest jasne, ale zapotrzebowanie to moc ktora trzeba dostarczyc by nie
    > bylo zimno. Jak to zrobic to oddzielny problem i czasami rowniez straty. Ty

    Ja tez w swoim OZC robilem rozne scenariusze z gruboscia izolacji pod
    posadzkami (z ogrzewaniem 100% podlogowki) i wiecej niz 10cm nie ma
    zadnego sensu. Na parterze mam wszedzie 5cm, a w piwnicy 10cm. A na
    poddaszu 3cm :) Wszedzie podlogowka. Zwykly styropian (eps100). Jak da
    5cm grafitowanego z lambda 0,31 to bedzie b. dobrze! Wykonawca zaplaci
    te 2k pln wiecej za material ze swojej kieszeni i po krzyku :)

    Do autora -> nie zalamuj sie tak, to zadna tragedia, ale masz nauczke
    na przyszlosc zeby dokladniej pilnowac budowy - zaden nawet dobrze
    oplacany inspektor nie zadba o to lepiej niz wlasciciel :-)

    Napisz jeszcze na jakiej wysokosci planowales nadproza, bo moze
    planowales za wysoko i bedziesz mial troche wiecej luzu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.