    From: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jacku i Adasiu- coś dla Was
    Date: Mon, 26 Jan 2009 15:33:30 +0100

    news:glkguk$2pf$1@news.onet.pl...
    > http://groups.google.pl/group/jacekadas
    > Pod podanym wyżej adresem załozyłem odrębną grupe na Wasze dyskusje;)))
    > Zresztą każdy mile widziany
    > Można swoich teori bronic do woli;)))
    >
    > Ps
    > A może wyluzujcie, dajcie Sobie po gębie ew. wypijcie flaszke;)))

    Przez takie zachowanie jakie właśnie zaprezentowałeś takie trole jak Adaś
    ciągle żyją. Zrównujesz go z Jackiem i czuje się dowartościowany. Trole
    trzeba piętnować, a nie nobilitować pisząc, że mają cokolwiek wspólnego z
    resztą użytkowników. Na grupach fotograficznych już jest już względny spokój
    bo Adaś spotyka się ostrą reprymendą, a na tej grupie sobie używa bo czuje
    się dowartościowany, bo część ludzi nie wiedzieć czemu traktuje go jak
    pełnoprawnego uczestnika dyskusji.

    Pozdrawiam
    Winetoo