    From: "tornad" <t...@o...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jacku i Adasiu- coś dla Was
    Date: Mon, 26 Jan 2009 16:08:33 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > http://groups.google.pl/group/jacekadas
    > Pod podanym wyżej adresem załozyłem odrębną grupe na Wasze dyskusje;)))
    > Zresztą każdy mile widziany
    > Można swoich teori bronic do woli;)))
    >
    > Ps
    > A może wyluzujcie, dajcie Sobie po gębie ew. wypijcie flaszke;)))
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysiek

    Dobry pomysl, taki wentyl bezpieczenstwa. Niestety prawie azdy w swoim zyciu
    przechodzi taki okres, juz to nasz Wieszcz zdefiniowal jako mlodosc durna i
    chmurna.
    Wyrosna z tego... Tyle, ze jak ktos ma modna teraz dyslekcje czy normalnie
    pop...ne we lbie, to to moze trwac i lata cale.
    Sa tez goscie, ktorzy maja dosc skuteczny sposob uczenia sie; po prostu
    krytykuja wszystko i wszystkich niezaleznie od tego czy maja o czyms pojecie
    czy sa zupelnie zieloni. I na to sie wielu nabiera tlumaczac im cierpliwie i
    wyjasniajac a tymczasem oni smieja sie w duchu z naiwnych i swoj sukces mierza
    iloscia dyskutantow.
    Ja takich ignoruje a nawet zdarza sie ze lekko i kulturalnie oczywiscie, daje
    im do zrozumienia, ze sa inteligentni inaczej albo wrecz zachowuja sie jak
    ochraniarz haremu, czyli eunuch, ktory bardzo dobrze wie jak to sie robi,
    tyle, ze sam nie potrafi...
    Pzdr.