  • Data: 2014-03-09 12:20:52
    Temat: Re: Jak budować nowe domy na wypadek wojny?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)
    > Patriotyzm nie zostal wynaleziony, tylko jest immanentna cecha ludzi szlachetnych,
    dumnych ze swojego
    (...)
    Kiedyś wspólne pochodzenie, regionalizm, powodowały że grupa ludzi żyła
    na podobnym poziomie, borykała się wspólnie z podobnymi problemami.
    teraz jest inaczej. mocno inaczej. Teraz musimy mieszkać z kilku
    milionową grupą polaków, którzy mieli pod górkę do szkoły, niczego się
    nie nauczyli, wiec to co porafią mogliby sprzedac za mniej niż 1000zł na
    miesiąc. jednocześnie dobroduszny rząd, ustalił w ich imieniu minimalną
    płacę na 1200zł, czym przekreślił jakiekolwiek szanse na łaskawe "danie"
    im jakiegokolwiek płatnego zajęcia przez przedsiębiorców. Nieważne. to
    polityka a tu jest grupa budowlana. We Wrocławiu zalewane są domy które
    wybudowano na terenach zalewowych. Ja chcę postawić ziemiankę - ale
    władze mi nie pozwalają bo to sprzeczne z planem zagospodarowania
    przestrzennego. mało tego - w niektórych rejonach jest wymóg dachu
    dwuspadzistego. _Moim_ zdaniem to najmniej korzystne rozwiązanie,
    szczególnie w przypadku zmian klimatycznych i teoretycznej wojny.
    Dlaczego więc ma być patriotom? ODdać życie za co? Oddam za to zeby moje
    dzieci miały lepiej, ale tak się nie stanie. nie tutaj. (nie o geografie
    chodzi, tylko o społeczność debilno-socjalistyczną)

    ToMasz