  • Data: 2009-01-26 15:31:16
    Temat: Re: Jak grzałka do grzejnika łazienkowego?
    Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja kupiłem 2 latat temu 3 najtańsze grzałki na Allegro (polski producent).
    Niestety juz go nie widzę wsród sprzedających. Grzałki spisują się wzorowo.
    Jedno, co mogę poradzić to moc. ja mam 1000, 800 i 500 W - ta najmniejsza
    jest w "przybytku medytacji". Niestety dośc długo się czeka na zagrzanie, bo
    jest spora bezwładność. Gdybym teraz kupował, to wziąłbym bez wahania
    większą moc, bo i tak termostat wyłączy, jak się nagrzeje a czas nagrzewania
    miałbym krótszy,
    Jacek