  • 1. Data: 2009-01-24 17:21:20
    Temat: Jak grzałka do grzejnika łazienkowego?
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    Witam,
    Polećcie mi jakąś dobrą grzałę do grzejnika łazienkowego.
    I czy jest wogóle sens? Mam ogrzewanie gazowe wiec zimą grzeje i tak gazem.
    Ale latem raczej gazem nie będę grzał (woda solarami) - więc w łazience do
    suszenia ręczników załączałbym grzałke. Dobrze myślę?
    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2009-01-24 19:01:01
    Temat: Re: Jak grzałka do grzejnika łazienkowego?
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > gazem. Ale latem raczej gazem nie będę grzał (woda solarami) - więc w
    > łazience do suszenia ręczników załączałbym grzałke. Dobrze myślę?

    Dobrze myślisz. Są gotowe grzałki z termostatami, które się wkręca w
    grzejniki drabinkowe.
    Jezeli chodzi o dobre to trudno powiedzieć. Wiele jest firm, w tym też
    chińszczyzny. Ja osobiście polecam wyroby firmy Eliko.

  • 3. Data: 2009-01-24 19:16:13
    Od: "alinoe" <w...@w...www>

    Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale latem raczej gazem nie będę grzał (woda solarami) - więc w łazience do
    > suszenia ręczników załączałbym grzałke. Dobrze myślę?

    Dobrze. Tylko pamietaj, ze jak planujesz wkrecic (nie wiem czy od razu, czy
    pozniej) grzalke w grzejnik drabinkowy, to po tej stronie trzeba inaczej
    zrobic podejscie niz normalnie.

    Pzdr, A.

  • 4. Data: 2009-01-24 22:02:47
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > Dobrze. Tylko pamietaj, ze jak planujesz wkrecic (nie wiem czy od razu,
    > czy pozniej) grzalke w grzejnik drabinkowy, to po tej stronie trzeba
    > inaczej zrobic podejscie niz normalnie.

    jak inaczej?

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 5. Data: 2009-01-24 22:25:06
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > jak inaczej?

    Tam, gdzie wchodzi grzałka podejście nie może być w osi wejcia grzejnika,
    ponieważ w to wejście wchodzi trójnik, a w osi tego trójnika wchodzi
    grzałka.
    Podejście nalezy wykonać w tym przypadku od strony bocznego podejścia do
    trójnika.

  • 6. Data: 2009-01-24 22:49:30
    Od: "robert" <r...@s...pl>

> [...]
    > grzałka.
    > Podejście nalezy wykonać w tym przypadku od strony bocznego podejścia do

    już rozumiem, z początku nie wiedziałem co ci chodzi, bo ja ma podłaczenie
    tylko z jednej strony, czymś takim: http://tnij.org/crc2
    w tym przypadku grzałkę wkręcam w drugą rurę :-)

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 7. Data: 2009-01-26 15:31:16
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Ja kupiłem 2 latat temu 3 najtańsze grzałki na Allegro (polski producent).
    Niestety juz go nie widzę wsród sprzedających. Grzałki spisują się wzorowo.
    Jedno, co mogę poradzić to moc. ja mam 1000, 800 i 500 W - ta najmniejsza
    jest w "przybytku medytacji". Niestety dośc długo się czeka na zagrzanie, bo
    jest spora bezwładność. Gdybym teraz kupował, to wziąłbym bez wahania
    większą moc, bo i tak termostat wyłączy, jak się nagrzeje a czas nagrzewania
    miałbym krótszy,
    Jacek