  • Data: 2009-12-03 23:16:59
    Temat: Re: Jak i czym ocieplić poddasze?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KolA" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:37a41573-d8d4-44a6-a509-96efc9c1e3bf@s20g2000yq
    d.googlegroups.com...
    >OK, dzięki wszystkim za odpowiedzi. W zasadzie zdecydowałem się na
    >ISOVER Super-Mata.
    >Ostatnie pytanie czy jak pomiędzy krokwiami położę 150mm (krokwie mają
    >160mm i jest membrana) to pod krokwiami na upartego starczy mi 50mm
    >czy jednak pakować się minimum w 100mm?

    To jest najcieplejsza welna jaka jest, wiec mozesz dac mniej jak nie
    popelnisz bledow a wyjdzie wiecej. :-)
    A tak prawde mowiac ja w ociepleniu poddasza nie uznaje kompromisow i mimo
    wszystko bede dazyl do 30cm. W krokwiach Toprock 12cm i po krokwiach jak sie
    uda 18cm, 15 uznaje u siebie za minimum. Troche dla tego, ze mam czarna
    blache na dachu i latem moze byc malo fajnie.

    Pozdro.. TK