    From: a...@g...com
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak ludzie budują domy na kredyt?
    Date: Mon, 23 Mar 2009 15:29:37 -0700 (PDT)
    <gq010v$5om$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <gq81vk$6g0$1@news.onet.pl>
    <gq8i6d$ejd$2@news.wp.pl>
    <f...@v...googlegroups.com>
    <gq8v5b$nnn$1@news.wp.pl>

    On 23 Mar, 21:45, "gargamel" <s...@d...eu> wrote:

    > baju baju będziesz w raju, aleś mnie rozbawił:O)

    Ciesze sie, ze sprawilem komus troche radosci, ha ha ;-)

    > załóżmy że ci wierzę, więc musiał byś wziąć kredyt na 30 lat z miesięczną
    > ratą 2tyś.zł:O)

    No tyle mniejwiecej to wychodzi. To duzo ? Zalezy od zarobkow ;-)

    > więc najskromniej musiał byś mieć dochody na poziomie 6tyś.zł i to
    > zapewnione przez 30 lat (nie wiem gdzie w polsce da się tyle uczciwie
    > zarobić i to jeszcze z gwarancją dożywotniego zatrudnienia?:O) i takie
    > dożywotnie klepanie bidy na chałupe,

    Dlaczego klepanie bidy ? Ja celuje znacznie wyzej niz 6 tys pln / mc.
    Gdzie sie da zarobic? Otworz swoj biznes - na etacie nie widze takich
    szans. Prowadzac dzialalnosc na skale ogolnokrajowa, a nawet
    ogolnoswiatowa (mam calkiem sporo klientow ze Szwecji, USA, nawet z
    krajow arabskich ;) nie masz praktycznie zadnych ograniczen jezeli
    chodzi o skale zarobkow. Ale ja i tak jestem biedak - moja zona
    rozlicza gosci, co zarabiaja po 200 tys pln / mc, a zajmuja sie np.
    handlem glupich profili okiennych.

    > acha, no i najważniejsze, skoro ty i twoja rodzina to gołodupce to jaki bank
    > uczciwie dał by ci taki kredyt?:O)

    Golodupcem to ja bylem 10 lat temu. W wieku 18 lat zalozylem swoja
    pierwsza dzialalnosc. Sprzedawalem plyty CD z materialami mojego
    autorstwa -> myslisz, ze ktos bral to na powaznie ? :) Zeby nie bylo -
    robilem to 100% legalnie - kasa fiskalna, podatki. Absolutnie zadnej
    lewizny. Koszt "produkcji" (wypalenia) to bylo ok 15 pln, koszt
    wysylki ok 5 pln. Zaczalem od pozyczenia 2k pln od kolezanki z liceum,
    ktorej ojciec byl wtedy na liscie 100 najbogatszych polakow, wiec
    miala spore kieszonkowe ;-)) Za to kupilem czyste plyty, kase fiskalna
    i hosting na serwerach KKI (kto mial internet w '97 ten na pewno
    zna :) Sprzedawalo sie OK - pare plyt dziennie. Jak juz nazbieralem na
    pierwszy mailing w KKI (to bylo chyba cos okolo 600 pln) to sie
    dopiero zaczelo.. Mailing poszedl do 200 tys osob:) W ciagu dwoch
    miesiecy sprzedalem blisko 4 tys plyt. Trza se bylo radzic - na
    kupienie 4 tys czystych plyt trzebabylo 40-50 tys pln wiec musialem
    czekac az splynie kasa z pierwszych paczek zeby kupic i wypalac
    kolejne :) A wtedy nagrywarki to mialy predkosci x1 / x2 i jedna plyta
    nagrywala sie 40 min.. Majac 18 lat mialem pierwsze ~50 tys pln na
    koncie ;) Ah co to bylo - czerwony maluch, nowy komp, szalenstwo :) Z
    tym kapitalem wystartowalem z firma hostingowa i to ona przynosi mi
    dzisiaj najwieksza kase (ale nie jest moja jedyna). Zaczynalem od
    lacza 2Mbit Polpak-t w domu, a serwer to byl zwykly desktop pod
    biurkiem.. Potem drugi, trzeci.. Dzisiaj mam swojego sprzetu w
    profesjonalnej serwerowni za pareset tys pln ;) M.in. to
    "zabezpieczenie" pozwolilo mi tak latwo podjac decyzje o ew.
    kredycie ;-)

    Zeby nie bylo - harowalem na to wszystko 10 lat. Byly sytuacje, ze nie
    spalem po 60 godzin (tak tak), naprawiajac jakastam awarie. Majac
    ~22-23 lata nabawilem sie malej nerwicy - wszystko przez duzy stres i
    mimo wszystko troche za mlody wiek jak na to wszystko :) Ale juz jest
    dobrze. Pisze to zebys sobie nie myslal ze to wszystko spadlo mi z
    nieba!

    > odpowiesz uczciwie, czy wstyd bo to wszystko szemrane interesy?:O)

    Napisalem 100% uczciwie. Nigdy w zyciu nic nie ukradlem, wszystko
    robilem zawsze 100% legalnie. Odprowadzam podatki od calosci
    przychodow, nie zawyzam sztucznie kosztow. A pracownicy zarabiaja u
    mnie powyzej sredniej.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.