  • Data: 2009-03-30 19:20:45
    Temat: Re: Jak ludzie budują domy na kredyt?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...eu> napisał w wiadomości
    news:gqqqsv$1no$1@news.wp.pl...

    > sam jesteś debilem ćfoku!:O)

    Ja nie napisalem ze jestes debilem. Stwierdzam ze masz problemy natury
    emocjonalnej z ktorymi jak najszybciej powinienes sie uporac, bo jak widac
    zycie sprawia ci bol. Nie bede wypisywal epitetow, bo na co dzien ci ciezko
    i jak widac sam sobie wystawiles swiadectwo. Zrezygnowalem tylko z duzych
    liter, pewnie nawet nie wiesz z jakich, bo sam ich nigdy nie uzywales. Nie
    rozumiem tylko dla czego uwazasz mnie za bliskiego krewnego, bo "ćfok" to
    zdecydowanie nie jest moje nazwisko, a i jakims twoim ziomalem tez nie
    jestem. Patrzac na to jak piszesz wiem ze i w szkole podstawowej bylo ci
    mocno pod gore z przedmiotami ojczystymi. No coz zycie pokaralo nieco, a
    moze i bardziej mniejszym intelektem. Nie mam ochoty na dluzsze dyskusje z
    potencjalnymi przyszlymi pensjonariuszami zamknietych oddzialow
    psychiatrycznych i na dzis konczysz w KF, bo ten poziom dyskusji i
    argumentow jaki zaprezentowales w tym watku mi zgnilemu kapitaliscie i
    oszustowi podatkowemu zupelnie nie odpowiada. Z pieluch tez dawno wyroslem,
    wiec twoim kolega niestety nie bede.

    > ja nie jestem takim lizodupcem jak ty że muszę wszystkim do tyłka włązić i
    > rozglądać się wkoło kto mnie lubi, powinieneś w PO robić bo oni też tam
    > słupki widzą:O)

    Duzo o mnie wiesz jak widze, lizodupcem, "włązić" w dupe, w PO robic.
    Smieszny z ciebie paranoik. Ciekawe skad takie wnioski, ale chory sam siebie
    nie rozumie, wiec i odpowiedz nie byla by jakas odkrywcza.

    Zegnam cie goraco zyczac duzo zdrowka, przyda ci sie napewno.

    TK