eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak nie zasyfić kuchni czyli przetwory w pomieszczeniu gospodarczym. › Re: Jak nie zasyfić kuchni czyli przetwory w pomieszczeniu gospodarczym.
  • Data: 2012-01-12 07:24:16
    Temat: Re: Jak nie zasyfić kuchni czyli przetwory w pomieszczeniu gospodarczym.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kazimierz Debski" <k...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:jeko42$9r5$1@inews.gazeta.pl...
    > Moim zdaniem do przetworów najlepsza jest "kuchnia letnia", czyli
    > pomieszczenie w części gospodarczej, które zimą może być grzane tylko aby,
    > aby. W takiej kuchni należy postawić kuchnię węglową, np.: tzw.: angielkę.
    > Na takowej można gotować wszystko niewielkim kosztem, łącznie z powidłami,
    > które wymagają kilkudziesięciu godzin smażenia na wolnym ogniu. A i o
    > zasyfienie oficjalnej kuchni nie ma obaw.

    Kotłownie mam za małą na angielkę a i komina na nią brak. Ale gdybym już cos
    takiego robił to nie po to aby gotować w lecie ale w zimie. W angielkę
    zainstalowałbym tzw. podkowę i wodę bym nią przy okazji grzał. Mieszkałem w
    domu z angielką w kuchni. W lecie używanie jej nie było zbytnio komfortowe,
    w zimie, fajnie było się ogrzać a i wodę mieć ciepłą w zbiorniku 200l.

    > Tylko, że w projektach współczesnych domów takich pomieszczeń zwykle
    > brak... ledwo miejsce na kocioł gazowy się znajdzie.

    No u mnie w projekcie kocioł gazowy był w łazience na górze :) Architekt
    przerysował mi kominy i zrobiłem gospodarcze na dole w pomieszczeniu które
    miało być jako garderoba.

    Marek