  • Data: 2010-04-27 10:49:45
    Temat: Re: Jak ocieplic parterowy ? (ściany szczytowe - strop)
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
    news:hr6evc$8b1$1@inews.gazeta.pl...
    > 1) Nie lubię biegania po schodach.
    > 2) Nie boje się, że dzieci (roczne i dwulatek) spadną
    > z tychże schodów (zresztą nawet starsze dziecko, złaszcza chore
    > czy zaspane też może... wiem wiem, są barierki inne wynalazki ale ...)
    > 3) Lubię mieć strych.
    > 4) Podoba mi się to, że widzę stan deskowania i belek dachu, które
    > są na wierzchu (wiem, że w nowym domu to może nie jest jakaś
    > istotna cecha, ale w tym co mieszkam (prawie stuletnim) - dobrze
    > mieć taką możliwośc.

    Ja np dostaję białej gorączki jak musze iść znów po schodach na piętro bo
    akurat zapomniałem czegoś wziąć schodząc na dół.
    Okna dachowe zimą to udręka - ciemno jak napada na nie śnieg.
    Na starość, albo odpukać przy problemach z chodzeniem w skutek
    choroby/wypadku, schody mogą się stać poważna przeszkodą.

    Pozdr.
    www.elipsa.info