  • Data: 2010-01-21 09:11:18
    Temat: Re: Jak podlaczyc (elektryka)?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:2ac39d0d-a362-44b5-912e-

    >Sprawdzilem ale mam chyba w 2 przewodach napiecie. Po ciemku to
    >robilem wiec moze pomylilem te kabelki.

    Tak powinno byc, w dwoch przewodach napiecie. Oba kable dostaja napiecie
    przez wcisniecie oddzielnej klapki na podwojnym wlaczniku. Jak kupisz
    wiekszy zyrandol z powiedzmy piecioma zarowkami to z niego wychodza trzy
    kable. Dwa do zasilania oddzielnie zwykle dwoch i trzech zarowek, trzeci
    kabel to zero. Z sufitu normalnie wychodza dwa pradowe przez ten podwojny
    wlacznik, zero i ochronny podlaczany bezposrednio do oprawy. Piec jak u
    Ciebie to jakies malo standardowe roziwiazanie, ale moze ktos cos innego
    mial na mysli albo nie mial innego kabla.

    Pozdro.. TK