  • Data: 2013-08-14 07:54:15
    Temat: Re: Jak polozyc dysperbit
    Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Majka napisał(a):
    > Szopa cieknie. Wszystko mokre po każdym deszczu, rower,
    > Dach szopy jest płaski, jednospadowy, spadek około 10%, 6*4 metry.
    > Dach został zrobiony tylko "do połowy":
    > położono papę spodniego krycia, przybita papiakami, na tym koniec.
    >
    > Najtańsze rozwiązanie wydaje mi się pokryć to dwukrotnie dysperbitem,
    > z posypką na koniec.

    Zapomnij!
    Margol i Jacek podpowiadają najlepiej, a i ja się dołączę, gdyż byłem w
    sytuacji identycznej z twoją. Po każdej zimie musiałem poprawiać nową
    warstwą mazidła, a i tak nie miałem gwarancji, że będzie OK.
    Skończyło się na najtańszej papie wierzchniego krycia łapanej na lepik
    na zimno.
    Zawsze pewnie, zawsze sucho! ;)
    --
    zbigi