    Date: Fri, 20 Mar 2015 22:17:19 +0100
    From: FEniks <x...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Jak poprawić akustykę?

    W dniu 2015-03-20 o 19:29, Fragi pisze:
    > Spory wybór... Sobie to bym jakiś bardziej klasyczny wybrała.

    Mnie też się podobają niektóre klasyczne, a nawet wiele z nich, ale
    uznałam, że żaden nie pasowałby do mojego minimalistycznego stylu. ;)
    Wyglądałby po prostu pretensjonalnie.

> [...]
    > pewnie jednokolorowy (bo tak wspominałaś, że do wzoru firanek
    > dobierasz ;)). Jeśli firanki mają jakiś wzór, to Houston mamy problem
    > ;) Strzelam. Dziewięć razy, a co! :) Alabaster Alte W jasne kakao
    > Alabaster Mistero W popiel Magic Ravan Popielaty Magic ladan Antracyt
    > Magic Asal Piaskowy Folk-N Wena F Szary Festival Bergamo Złoty
    > Festival Bergamo Perłowy Isfahan Selma Sahara (ten raczej nie, ale
    > niech już zostanie) Inne jakoś mi do Ciebie nie pasują, ale w końcu
    > nie mieszkasz sama... :) Te Bergamo jakoś do mnie przemawiają...

    Przydałoby się poćwiczyć na tej strzelnicy. ;) Widzę, że większość z
    nich nawiązuje do stylu klasycznego, stąd pewnie ta lista. Żaden z
    powyższych, chociaż podoba mi się np. ten Mistero i brałam go pod uwagę.
    Nie napiszę, który model (chyba że na priv), bo widzę, że hiena już się
    czai, chcąc mi zepsuć humor. Kto dobry w rozwiązywaniu zagadek, ten
    pewnie wie już wszystko. ;)

    Aha, gdyby ktoś był zainteresowany dywanami tej firmy, to kolory z
    katalogu są zdecydowanie ciemniejsze od rzeczywistych. Zaobserwowałam to
    przynajmniej w tych, które widziałam na żywo, w moim też, więc myślę, że
    to stała tendencja. Wzięłam na to poprawkę przed zakupem, bo mi to
    akurat odpowiada.

    Ewa