  • Data: 2015-03-21 13:04:13
    Temat: Re: Jak poprawić akustykę?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Qrczak pisze:

    > Centralne walnięcie oświetlenia jest typowe w mieszkaniówce, od kamienic
    > przez "apartamentowce" aż po pałace. Widać wiecznie żywa jest legenda,
    > że w każdym pokoju na środku stoi stół.

    Co ciekawe, ludzie w większości nie mają nawet takich pomysłów, by chcieć
    mieć to jakoś inaczej. Tradycja lampy nad okrągłym stołem, przy którym
    się siedzi i prowadzi rozmowy, to jedno. Ale to też relikt tych czasów,
    kiedy wszyscy chodzili spać z qrami. Wieszało się na środku lampę naftową,
    żeby oświetlała w miarę równomiernie skąpym światłem cały pokój, a człek
    idąc spać nie pozabijał się o meble. Wysiadywanie po nocach nie było wtedy
    w modzie.

    Jarek

    --
    A może byśmy tak, najmilszy,