  • Data: 2009-11-04 08:57:54
    Temat: Re: Jak powiesic szafki na scianie z dziurawki
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek pisze:
    > A te listwy to są mocne? Jakoś delikatnie wyglądają :/
    Jak się trafi, razem z szafkami miałem takie tak elastyczne i giętkie,
    że w każdym miejscu zawieszenia powstawało "uszko" wygięcie blachy tak
    na 3mm - wyglądało jakby zaraz miała się krawędz odwinąć i urwać. Niby
    pasek blachy 2mm ale jakiejś paskudnej. Kupiłem inną listwę i jest ok,
    nic się nie wygina. W innym miejscu - z braku listwy - zastosowałem
    zamiast listwy do mebli - listwę (płaskownik) do szaf elektrycznych,
    taki pod szynę din - różni się tym, że jest wygięty z obu stron, a nie
    tylko z 1 (co nic nie zmienia). Zasadniczo to może być cokolwiek, byle
    miało kształt ____-- (czyli było na czym zaczepić hak z szafki)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173