    From: "Michał Gut" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak powiesic szafki na scianie z dziurawki
    Date: Wed, 4 Nov 2009 13:18:07 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Nie wiem, ale na pewno robiło się kiedyś takie z betonu. Nie tak dawno
    > remontowalismy mieszkanie na warszawskim Ursynowie i ścianki działowe w
    > całym lokalu były z wibrowanego zbrojonego betonu gr. 5 cm. Musielismy je
    > pogrubiać żeby móc założyć drzwi :) (wczesniej byly futryny metalowe o
    > dopasowanej grubości)

    no ok zbrojona to zbrojona - nie problem.
    ale uloz cegly na sztorc zeby 1)podczas ukladania na zaprawie nie
    pospierniczały sie 2)nawet jak juz sie bedzie trzymac zaprawy to zeby pod
    wplywem pierdnięcia nie polozyla sie na ktoras strone:)

    > Najciekawsze bylo jednak kiedy panowie przyszli montować szafki kuchenne.
    > Otóż okazało się, że ściana zewnętrzna oddzielająca lokal od klatki
    > schodowej również ma 5 cm, bo kołek 8x60 przeszedł im na wylot....

    o LOL
    nie wpadlbym na cos takiego:D dlatego utwierdzam sie kazdorazowo ze grunt to
    miec wlasna chate. nawet spieprzona przez budowlancow ale przynajmniej wiesz
    czego sie spodziewac:) i napewno nie pieciocentymetrowych scian:D