  • Data: 2012-03-19 23:32:21
    Temat: Re: Jak przechowywać płytki DVD?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "boxfish" jk8be7$fhm$...@i...gazeta.pl

    > To ja ci info rozszerzę, płyta meblowa standardowa 1300 x 2800 mm, cena ok 170
    zeta. znajdujesz firmę która ją sprzeda,potnie pod
    > twój plan, oklei brzegi wg wskazań. W domu bierzesz paczkę wkrętów i skręcasz
    całość.

    > Płyta wiórowa z okleiną drewnopodobną odpowiednią dla twego wnętrza, firm są krocie
    - OBI, Leroy merlin etc po małe
    > wyspecjalizowane - lokalne.

    > Ja zrobiłem taką na płyty DVD ok 500 szt płyt - cena ok 120 (płyta, cięcie,
    okleinowanie) i na CD tez ok 500 szt płyt. W sumie
    > kosztowało ok 300 zł za dwie szafki.

    > Gdybym chciał zamknąć np szybą to koszt rośnie o kilkanaście zł za zawias do szkła
    i zamówienie odpowiednio dociętych tafli z
    > otworami na zawiasy i uchwyty. Pewnie jakieś 120 zł w sumie za drzwiczki.

    > No i zostało materiału na jeszcze kilka innych mebelków. (płyta)

    Dzięki. Płyta ze 2 razy tańsza od sosny. Ale oklejać nie trzeba.
    Kiedyś Leroj miał bardzo tanią sosnę w płytach.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'