  • Data: 2012-03-19 22:19:51
    Temat: Re: Jak przechowywać płytki DVD?
    Od: boxfish <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Qrczak" jk7m7f$ouh$...@i...gazeta.pl

    > Kurzy się...
    > Dzięki za [jakże skąpe] info.

    To ja ci info rozszerzę, płyta meblowa standardowa 1300 x 2800 mm, cena
    ok 170 zeta. znajdujesz firmę która ją sprzeda,potnie pod twój plan,
    oklei brzegi wg wskazań. W domu bierzesz paczkę wkrętów i skręcasz całość.

    Płyta wiórowa z okleiną drewnopodobną odpowiednią dla twego wnętrza,
    firm są krocie - OBI, Leroy merlin etc po małe wyspecjalizowane - lokalne.

    Ja zrobiłem taką na płyty DVD ok 500 szt płyt - cena ok 120 (płyta,
    cięcie, okleinowanie) i na CD tez ok 500 szt płyt. W sumie kosztowało ok
    300 zł za dwie szafki.

    Gdybym chciał zamknąć np szybą to koszt rośnie o kilkanaście zł za
    zawias do szkła i zamówienie odpowiednio dociętych tafli z otworami na
    zawiasy i uchwyty. Pewnie jakieś 120 zł w sumie za drzwiczki.

    No i zostało materiału na jeszcze kilka innych mebelków. (płyta)