eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochronyRe: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
  • Data: 2012-03-24 19:04:16
    Temat: Re: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4f6c8eb6$1@news.home.net.pl...

    > Czarnoprochowiec? Kolekcjonerski choć funkcjonalny - przypadkiem wpadł w
    > rękę, jak po omacku szukałeś latarki ;->

    > A, oczywiście - żadnego zamiaru bronienia się, nawet czymś zupełnie nie
    > powodującym uszkodzeń! Najwyżej zamiar postraszenia! Też coś o tym wiem :(

    Oj tam, panie prokuratorze!
    Ta strzelba, to ona sama wypaliła, bo jak pan dobrze wie broń raz do roku
    sama wypala. Napastnik miał po prostu pecha, że akurat wybrał sobie ten
    własnie dzień i ten moment, kiedy strzelba miała wypalić. Mógł poczekać do
    następnego dnia lub przyjść dzień wcześniej. Wtedy nie doszłoby do
    przypadkowego nieszczęścia.
    ;D