eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony › Re: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
    Date: Sun, 25 Mar 2012 19:16:51 +0200

    Dnia 25-03-2012 o 18:54:01 Andrzej Lawa
    <a...@l...spam_precz.com> napisał(a):

    > No, akurat w radiestezji "coś" może być - ludzki układ nerwowy jest
    > jeszcze nie do końca zbadany i może odbierać sporo subtelnych sygnałów,
    > które dla deterministycznej elektroniki są szumem.
    >
    > Oczywiście w radiestezję może bawić się sporo oszołomów czy wręcz
    > oszustów, ale to nie oznacza, że nie mogą istnieć osoby z autentycznym
    > talentem.
    >
    > W każdym razie u mnie spec od studni machał różdżką i mam krystalicznie
    > czystą wodę, a jakieś 50m dalej sąsiad wiercił "bez zabobonów" i do tej
    > pory woda mu śmierdzi gnojówką. U drugiego sąsiada było podobnie, ale
> [...]
    To dodam swój, przyszedł taki jeden i powiedział że w tym miejscu jest
    źródło i będzie dobra studnia, wykrył nawet że są dwa żródła jedno słabsze
    a pod nim głębiej właściwe. Przyszli studniarze i faktycznie na 6,5m
    ruszyła woda
    ale stwierdzili że to mało i kopali dalej, na 8m pojawiło sie dużo wody
    czyli
    trafili na właściwe źródło.
    Woda czysta zresztą już tu parametry podawałem, jak była susza na
    Podbeskidziu
    to mimo że poziom mocno spadł to woda była, źródło sie sprawdziło.
    Także są ludzie którzy potrafią coś więcej niż zwykli śmiertelnicy,
    co oczywiście nie oznacza że nie ma oszustów, dlatego ja nie szukałem
    różdżkarza tylko wziąłem studniarzy i to oni mieli swojego 'pokazywacza'
    gdzie kopać :)

    --
    Pozdr
    JanuszK