eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochronyRe: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
  • Data: 2012-03-26 23:10:43
    Temat: Re: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 26 marca 2012, 15:45:23 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Ty *masz* potężny problem z czytaniem - wyraźnie wyjaśniłem przyczynę
    > zwracania uwagi, ale pokolenie "dzieci neostrady" zawsze miało z tym
    > problem...

    Ze niby ja tak ? ;) Ha ha. Internetu uzywam od 1995, a zaczynalem nie od neostrady
    tylko od modemu 9600, przez modem 28k, 56k, roznego typu call-backi, SDI, Neostrade.
    Mialem konta email na polboxie, KKI i free.net.pl :D Mialem kiedys @ na #polska w
    IRC-Necie(przejety po splicie :D). Wiec sorry winetou ale szufladkowanie ci srednio
    wychodzi :) A zawijanie linii w dzisiejszych czasach na usenecie kojarzy mi sie z
    koniecznoscia posiadania przez kazdego internaute na poczatku lat 2000 wlasnego
    homepage'a - to bylo/jest poprostu idiotyczne :)
    pozdr.

    --
    Adam