  • Data: 2009-02-06 20:16:52
    Temat: Re: Jak przyciac wykladzine rowno do scian?
    Od: "Maverick" <art6@[usun]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "eost" <"eost[NOSPAM]"@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:glcmof$h15$1@news.task.gda.pl...
    > Chce polozyc wykladzine w sypialni. Bez zadnych cokolow, wiec zalezy mi,
    > by byla rowno przycieta do scian. Sciany nie sa jakos wyjatkowo rowne,
    > wiec ciecie po wymiarach raczej odpada. Jest na to jakis sprytny sposob?
    >
    > --
    > eost.

    Nie wiem czy to sprytny sposob, ale ja to robilem przy pomocy kwadratowego
    kawalka grubej szyby i nozyka do ciecia w lamanymi ostrzami. Szyba
    przyciskalem wykladzine do podlogi i sciany a nozykiem docinalem w
    zalamaniu. Nie wiem czy to pomoze, ale mozesz zrobic probe na jakims starym
    kawalku wykladziny.
    Pozdrawiam
    Mav