    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak sciagnac ruszt?
    Date: Mon, 15 Apr 2013 12:25:52 +0200

    news:kkgaji$p1a$1@node1.news.atman.pl...

    > 1mm na 1m może jakoś zniknie, ale 2-3 to już widać i trzeba by to
    > zaszpachlować.

    Co chcesz szpachlować? Ugięcie sufitu, którego nie widać?

    > Napisałem: "z ciekawości" jedni interesują się brazylijskimi serialami
    > a inni sposobami na ułatwianie sobie i innym życia. Może kiedyś będę
    > potrzebował pociąć trochę profili. Jak robiłem swoje poddasze to na to
    > nie wpadłem by spróbować, ale może ktoś już próbował i zna odpowiedź.

    Skoro piszesz, że podczas prac nie wpadłeś na pomysł aby sprawdzić to
    sugerujesz, że jednak masz taką wyrzynarkę. W tym przypadku najlepiej
    jest samemu sprawdzić.
    Jednemu będzie "szło" gładko, a drugiemu pęknie brzeszczot, a wyrzynarką
    zęby powybija :)
    Cała rzecz polega na umiejętności utrzymania wyrzynarki w rękach tak,
    aby nie odskakiwała od profila.

    > Przeczytaj jeszcze raz powoli. Cytat: "pomijając ten wypadek". W
    > pytaniu o cięcie kątówką nie pytam o ten przypadek tylko normalną
    > sytuację czyli cięty koniec CD wchodzi w UD.

    Jakie ma znaczenie dla jakości cięcia czy jest to koniec wchodzący w UD
    czy też śreodek, który będzie spinany łącznikiem wzdłużnym? W każdym z
    tych przypadków korozja osłabia element.

    > Do gimnazjum marsz!

    Mało przekonująca jest Twoja odpowiedź.
    Możesz ją bardziej rozwinąć?

    > Ale jakby "trochę" wolniej :-)

    Do pierwszego "bicia" lub uszkodzenia warstwy ocynku, a później prawie
    żadna różnica.

    Wytłumacz nam jeszcze jaki związek ma rdzewienie karoserii samochodu z
    rdzewieniem profili do GK, których warstwa cynku została uszkodzona
    szlifierką.
    Poza tym nie chodzi tu tyl;ko i wyłącznie o rdzewienie profili na skutek
    używania "kątówki", ale także i o fakt, że podczas takiegio cięcia,
    opiłki wbijają się w płytę GK, w której rdzewieją, a rude plamy wyłażą
    przez farby.