    Date: Thu, 06 Aug 2015 21:12:53 +0200
    From: wolim <n...@p...tu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak sie pozbyc chwastów - kostka brukowa

    W dniu 2015-08-06 o 19:31, ZbyszekZ pisze:

    > Wg tego co napisane na opakowaniu Roundup działa poprzez liście i wysusza roślinę
    bez skażenia ziemi, czyli prewencyjnie nie działa.
    > Ale po raz kolejny słyszę o użyciu zapobiegawczym, a w napisane średnio wierzę, jak
    to jest w rzeczywistości? Może są jakieś rodzaje tego specyfiku?

    Nie wiem co jest napisane na opakowaniu, ale Roundup jest środkiem
    stosowanym na opryski przedwschodowe. Działa zatem doglebowo kilka do
    kilkunastu dni.

    Inna sprawa, że działa na chwasty, których gołym okiem nie zobaczysz. :)

    Pozdrawiam,
    MW