eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domJak sie przygotowac do ewentualnego procesu z ubezpieczycielem? › Re: Jak sie przygotowac do ewentualnego procesu z ubezpieczycielem?
    From: "xxx" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.rec.dom
    Subject: Re: Jak sie przygotowac do ewentualnego procesu z ubezpieczycielem?
    Date: Sat, 11 Feb 2012 17:45:00 +0100

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    Poczekac.

    Za kazdym razem jak sasiad zalewal mi jeden pokoj, kasa zwrócona przez
    ubezpieczyciela wystarczała na remont całego mieszkania.

    Sasiad sie uparł, ze nie podłączy weza od pralki na stale tylko za
    kazdym razem bedzie wkladal do kibla i wychodzil z domu bo pralka glosna.

    Dzieki za odzew. Mam nadzieje, ze tak bedzie, tyle, ze szkody są znaczne,
    podloga do robienia w jednym pokoju, parkiet, sufit podwieszany, malowanie,
    tapety, czesc mebli i pare sprzetow, TV, dekoder sat. itd. Google mowi, ze
    wyplacaja, ale zwykle lubia liczyc szkody po swoich zanizonych stawkach, a
    tu (Krakow) ceny uslug remontowych sa dosc duze.