eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domJak sprawdzić, czy telewizor jest przystosowany do MPEG-4? › Re: Jak sprawdzić, czy telewizor jest przystosowany do MPEG-4?
  • Data: 2013-03-29 19:52:25
    Temat: Re: Jak sprawdzić, czy telewizor jest przystosowany do MPEG-4?
    Od: tadektur <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-29 18:20, t-1 pisze:

    > Użytkownik "tadektur" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeśli nie ma w instrukcji, że odbiera sygnał cyfrowy to tym bardziej nie
    > dekoduje MPEG4.
    > Musisz kupić dekoder za ok. 100zł.

    Telewizor ma gniazda: 1. Podłączenie cyfrowych urządzeń audio; 2.
    Podłączenie komputera; 3. Gniazdo na doprowadzenie sygnału HDMI. 4.
    Cytuję instrukcję: "Aby możliwy był odbiór sygnału telewizyjnego należy
    podłączyć do jednego z następujących źródeł: anteny zewnętrznej/sieci
    telewizji kablowej/ sieci satelitarnej". Nic o dekoderze.