  • Data: 2010-09-05 18:41:51
    Temat: Re: Jak tam, palicie juz?
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i5vejs$qb8$1@news.onet.pl...

    > przecież można zamontować grzałki oporowe pod fotoogniwami i podgrzewać je
    > w zimie. Myślę że podwyższony efekt ekologiczny (zimowy pra z ogniw)
    > powinno sie dostać ekstra dotację.
    >
    > Świat jest jednak pełen idiotów. :)

    Co prawda snieg pewnie pada rzadziej jak zyski z inwestycji, ale odsniezanie
    grzaniem mi osobiscie nie bardzo sie podoba. Ostatniej zimy w moich rejonach
    tj. mazowieckie snieg potrafil padac calymi dniami. Inna sprawa, ze wtedy
    slonca i tak nie ma, wiec i pozytku z instalacji tez. No ale stopic 30cm
    sniegu przy -20 i nizej tanie nie bedzie.

    Pozdro.. TK