  • Data: 2020-06-19 01:07:20
    Temat: Re: Jak to ogarnąć?
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.06.2020 o 17:36, Kadar pisze:
> [...]
    ale masakrycznie mnie denerwuje rozrywkowa czesc - jakies łancuszki podaj dalej,
    ruchome śmieszne obrazki, no full radocha :/.
    podzieliła na dwie - na rozrywkową czesc gdzie mozna takie, i na rzeczową.

    > Tak jest z tymi współczesnymi technologiami. niby mają ułatwiać ale przy okazji
    wkurzają. Właśnie coś do mnie dotarło. Te wszystkie komunikatory, media
    społecznościowe są dla ... niestety ja to określam - "ludzi rozrywkowych" (ok. nie
    będę obrażał), żyją od rozrywki do rozrywki. Im jest to potrzebne. Jeśli mnie to
    nigdy nie bawiło, dla mnie to strata czasu i wnerwia mnie, że muszę uczestniczyć z
    założenia w głupiej zabawie. Ale takich jak ja pewnie jest garstka. Cała reszta rzuca
    się na takie nowinki i wsiąka jak woda w gąbkę. To jest dla takich. Dla mnie nie ma.
    Muszę korzystać z tego bo inni tez korzystają i wymuszają na mnie. Skype niepodoba mi
    się, mam mase zastrzeżeń do funkcjonowania tego narzędzia ale inni używają więc ja
    też muszę. To całkiem sensowne. Jestem poza obszarem grupy docelowej, targetu. Więc
    mnie się ignoruje i nikt się tym nie przejmuje. Wniosek: jeśli ja się będę przejmował
    będę idiotą.
    > Warto poczytać grupę.

    Ale ja na przykład z większości tych rzeczy też korzystam. Mam założone
    konta itd. Ale to nie znaczy z automatu, że muszę w jakieś rozrywki i
    zabawy się zaraz włączać na tych mediach. Mam konto na FB - coś tam
    trochę poczytam, coś skomentuję. Ale już na przykład sam z siebie to raz
    od wielkiego dzwona coś tam opublikuję i nie bawię się w zmienianie
    statusów, bo poszedłem właśnie do kibla i cały świat o tym musi
    wiedzieć. Tak samo wszelkie łańcuszki, które ktoś mi wysyła to albo się
    od razu wypisuje z jakiejś utworzonej grupy, albo cóż - łańcuszek na
    mnie się kończy itd. Naprawdę można wszystkiego używać z głową i nie
    wcinać się w rejony, w których uczestniczyć nie chcemy.
    Są też ustawienia prywatności i takie różne, które można sobie dopasować
    pod siebie i przynajmniej część rzeczy, z którymi nie chcemy mieć do
    czynienia, wyciąć. Powiadomienia też można wyłączyć w ogóle albo włączyć
    tylko dla określonych grup czy osób itd.
    Ja zawsze nie rozumiem czemu część ludzi np. z miejsca zapiera się, że
    konta na Facebooku nie założy podczas gdy wszyscy jego znajomi tam są,
    bo on nie będzie swoich danych, życia, prywatności Facebookowi
    sprzedawał. No ok, ale kto mu każe? Przecież nikt nikogo nie zmusza do
    wrzucania tam swoich fotek, przemyśleń czy sprawozdania z każdej godziny
    swojego życia. Nawet zdjęcia profilowego można nie mieć, jak się nie
    chce. Ale już na przykład organizowanie jakiegoś wspólnego
    przedsięwzięcia taki Facebook bardzo ułatwia, jeżeli wszyscy
    zainteresowani na nim są. Bo tworzysz sobie prywatne, zamknięte
    wydarzenie i bardzo ładnie w grupie znajomych możesz sobie omówić
    wszelkie kwestie, wrzucić nowe pomysły, które inni będą mogli
    skomentować itd. Bardzo wygodnie jest w ten sposób. Bo się wątki różne
    też chociażby nie mieszają.
    I tak samo z Messengerami, Whatsupami itp. Można mieć, nie trzeba się
    wdawać w jakieś dziwne akcje. Tylko traktować jak telefon.

    Pzdr
    --
    /__/_* /