  • Data: 2020-06-19 12:30:46
    Temat: Re: Jak to ogarnąć?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Kżyho napisał:

    > Przede wszystkim jakie to w sumie ma znaczenie, skoro prawie każdy, kto
    > posiada obecnie telefon, posiada smartfona. A tam, żeby sensownie z
    > czegokolwiek korzystać, niezależnie czy to iPhone czy coś na Androidzie,
    > to trzeba założyć kont - czy to na Google'u czy w Apple'u. Więc
    > wszelakie dane i tak dawno wszędzie są... Wzbranianie się na siłę od WA
    > na przykład jest w tym momencie dość zabawne.

    Mam smartfon z Androidem, więc mam też konto w Google. Ale ono jest
    wyłącznie po to, by "sensownie korzystać" z telefonu, czyli na przykład
    móc coś zainstalować z googlowego repozytorium (tzw. "sklep"). Jakieś
    tam konta mailowe z tym związane, czy inne wynalazki -- to mnie nie
    interesuje, nie używam.

    --
    Jarek