    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak to w koncu jest z tą pompą ciepła
    Date: Thu, 5 Nov 2009 21:40:11 +0100

    Użytkownik "Tomek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hcueg8$6i4$1@news.onet.pl...
    > 60st nie masz na kranie tylko w baniaku. 300l wody o temp 60stC daje ok
    > 500l wody o temp 45st w kranie, a to juz sporo. Poza tym nie dwa dni a
    > jeden, bo zakladam ze nadwyzka mocy bedzie kazdego dnia (nie pamietam
    > zeby -20stC utrzymywalo sie caly dzien i noc).

    A ja mam 300l i 4 osoby. 60stopni baniak może by wystarczyl na kąpiele pod
    prysznicem ale są jeszcze inne czynności jak mycie zębów, rąk po wyjściu z
    WC, w kuchni przy przygotowaniu posiłków. Jakies 70-80 owszem to już jest
    coś. A jak nagrzeje do 92 to już i na trzeci dzień rano jeszcze można się
    wyryktować do pracy i szkoły. Mam jeszcze wannę 180tkę. W chłodne dni sama
    frajda zamoczyć kotwicę w głębokiej solonej wodzie. A na to idzie wody już
    naprawdę sporo.

    > nie nie, ja mam kocial weglowy, na ekogroszek. Prosta maszyna

    Aaa no to trzeba było od razu mówić.

    Marek.