    From: "Aleksander" <f...@f...fake>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    Date: Mon, 23 Sep 2013 23:59:57 +0200

    > Ja też ze 3 razy już dałem do pieca. Inna sprawa, że właśnie przerabiam
    > swojego śmierdziela na palenie od góry żeby mniej kopcić.

    Palenie od góry w moim się nie sprawdza (przynajmniej drewnem)
    ... widocznie nigdy nie byłem w stanie dość ściśle ułożyć
    wkładu i zawsze jakiś palący się fragment spadał na dno pieca...
    ... i ... za chwilę kotłował mi już cały piec pełną mocą.

    Spróbowałem 2 razy i dałem sobie spokój.
    Może z węglem to lepiej wychodzi... przy drewnie
    palenie od góry mi się nie sprawdzało.

    Poza tym, nie ma jak podkładać na bieżąco.
    Wygaszenie pieca, odczekanie, ścisłe nabicie od nowa...

    Daj Myjk jak u Ciebie poszło :)