  • Data: 2013-09-24 11:36:53
    Temat: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 24 września 2013 10:54:20 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > myślisz, że Ci którzy palą śmieciami są w stanie pojąć coś takiego jak
    >
    > wartość opałowa? pali sie to to się pali
    Dokładnie tak.
    Od kilku już lat usiłuję przekonac babcię żeby nie paliła w piecu plastykowych
    butelek itp. Pali tym ciągle bo się dobrze rozpala a latem smieci p[raktycznie
    starcza na nagrzanie CWU. I znam kilkorotórzy myśla podobnie ale widze tez pozytywne
    zmiany po wprowadzeniu ustawy śmieciowej.
    W poniedziałek w moim rejonie był termin odbioru szkłą, palstyków i odpadów
    organicznych. I przed większościa domów stało po kilka worków. Wczesniej smiem
    twierdzić duża częśc tego szła do pieca. Coniektórzy się wtedy w głowe pukali jak
    widzieli że ja mając kocioł na paliwo stałe targam worki z plastykami do
    ogólniedostępnych pojemników.
    Np mój sąsiad który nie ukrywał ze plastyki i inne śmieci palił dotychczas w kotle
    teraz ładnie pełne worki zielone wystawia przed posesją;)