    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    Date: Thu, 26 Sep 2013 12:15:18 +0200
    <5je9857xkn2s$.dlg@myjk.org> <l1p3ba$qbe$1@speranza.aioe.org>
    <1...@m...org>
    <5...@g...com>
    <e...@m...org> <524092a6$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <l1rdvb$hf5$1@node2.news.atman.pl>
    <5241fb36$1$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    <l1ulop$mnj$1@node2.news.atman.pl>
    <5243d5a9$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>
    <l20old$nfk$1@node1.news.atman.pl>
    <5243ed06$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Pohamuj się, bo ja nie piszę o twoich rodzicach, czy twoim pochodzeniu.
    > Takie interpersonalne wypowiedzi, odnoszące się do sosoby, a nie tematu,
    > świadczą tylko o twojej niskiej kulturze i złym wychowaniu.

    Piszesz o moim _Państwie_ zwalając na nie winę za _swoje_ problemy. Kilka
    razy już w innych wątkach Ci to tłumaczyłem ale do Ciebie to nie dociera
    więc Ci dałem bardziej jaskrawy przykład może dotrze.

    > Skoro nie jesteś wróżka to dlaczego wcześniej stawiałeś wróżby?

    Aby Cię zachęcić do myślenia, ale najwyraźniej się nie udało. Łatwiej jest
    narzekać na grupie niż pomyśleć i coś zrobić.

    [ciach]

    > Jest to twoja odpowiedż "ni z d.... nie z gruchy", bo mi nie chodziło o
    > kwestie zmuszania do segregowania. Z chęcią będę segregował, lecz chodzi
    > mi o fakt, że worki się targają oraz o to, że wójt obiecywał, iż na
    > wszystkie śmieci do segregowania bedą plastikowe kubły, a nie woreczki.

    O dotarło w końcu: "wójt obiecywał". To teraz zamiast się żalić na grupie i
    pisać bzdury idź do wójta i to z nim wyjaśnij.

    > Zamiast przeprosić za niezrozumienie tekstu, do którego się odniosłeś, ty
    > zaczynasz mi ubliżać używając wypowiedzi interpersonalnych.

    Nie ubliżam to po pierwsze a po drugie to Ty zacząłeś szukanie winnych nie
    tam gdzie trzeba ja Ci tylko uświadomiłem że błądzisz.

    > To mam pisać jaka jest wspaniała ta ustawa i jakie wspaniałe są relacje z
    > gminą, bo tak tego sobie życzy Ergie?

    Nic nie pisz. Tematem tej grupy nie jest: "nie radzę sobie z wyrzucaniem
    śmieci" ani "nie potrafię pogadać z wójtem" ani tym bardziej "jestem łajzą i
    sobie nie radzę więc napisze że winna jest ustawa".

    > Kolego coś ci się popierd.... w główce, a czasu twojej ukochanej komuny,
    > która na wszystko nakłądała cenzurę już minęły bezpowrotnie. Obudź się, bo
    > to już są inne czasy i jest wolność wypowiedzi.

    Jeśli jako wolność wypowiedzi rozumiesz możliwość robienia bałaganu na
    grupie i rzucanie oskarżeń na innych z powodu własnej nieudolności to jest
    to po prostu zabawne. Natomiast jeśli dla Ciebie FAQ i ogólnie przyjęte
    zasady pisania na grupach są cenzurą to już nie wiem czy się śmiać czy
    płakać.

    Pozdrawiam
    Ergie