    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    Date: Thu, 26 Sep 2013 15:31:44 +0200
    <5je9857xkn2s$.dlg@myjk.org> <l1p3ba$qbe$1@speranza.aioe.org>
    <1...@m...org>
    <5...@g...com>
    <e...@m...org> <524092a6$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <l1rdvb$hf5$1@node2.news.atman.pl>
    <5241fb36$1$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    <l1ulop$mnj$1@node2.news.atman.pl>
    <5243d5a9$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>
    <l20old$nfk$1@node1.news.atman.pl>
    <5243ed06$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
    <l211fq$tg$1@node2.news.atman.pl>
    <52442a0a$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Piszesz o NASZYM państwie?
    > Wszak ja także jestem jego obywatelem i mam prawo się wypowiadać co uważam
    > za złe, a co za dobre.

    A czy ja Ci to prawo odbieram? Oceniaj ale winnych a nie pierwszych z
    brzegu.

    > Uzurpujesz sobie prawo do nazywania mnie wprost lub w podtekście idiotą i
    > niedorajdą.

    Mam prawo nazywać rzeczy po imieniu nie jestem lewakiem i nie uznaję tzw.
    poprawności politycznej.

    > Kto ci kur... dał takie prawo? Państwo?
    > Nie! Ty sam sobie dajesz takie prawo i uznajesz się za prawowitego
    > obywatela i jedynego mądrego.

    Bynajmniej, nie jestem jedynym mądrym - nawet na tej grupie jest wiele osób
    które rozumieją, że pretensje należy kierować do gminy, a nie do
    ustawodawcy.

    > Tak więc przestań pier.... o radzeniu sobie, bo równie dobrze ktoś może
    > napisać, że powinieneś sobie radzić jak ci będą kobite gwałcili, albo ci
    > podpalą dom.

    Megalomanii ciąg dalszy. Twój problem z nieradzeniem sobie ze śmieciami ma
    być porównywalny do poważnych przestępstw? Zejdź na ziemię.

    > Wybacz, ale to nie jest kwestia myślenia, ale umiejętności "kombinowania"
    > w złym znaczeniu tego słowa.

    Dobrze się czujesz? Zapytanie w gminie albo u odbiorcy w jakiej formie masz
    przygotować śmieci by je zabrali nazywasz kombinowaniem?

    > Taki mam zamiar, a prawo mam na grupie opisywać co mnie boli i dlaczego.
    > Jak ci się to nie podoba to spier....

    A ktoś Ci broni? Nigdy nie reagowałem gdy narzekałeś na swojego wójta.
    Prostuję tylko powtarzane p[rzez Ciebie co jakiś czas bzdury jakoby winna
    była ustawa.

    > Ani też tematem grupy nie jest "Jestem Ergie, najmondrzejszy z Polaków i
    > dobrze mi tu"

    Nie przesadzaj, do tego by wiedzieć do kogo się zwrócić ze swoimi problemami
    nie trzeba być najmądrzejszym. Naprawdę. Wierzę, że nawet Ty dasz radę.

    Pozdrawiam
    Ergie