  • Data: 2020-06-08 20:48:08
    Temat: Re: Jak wyjąc piec z kotłowni - tak ze 350kg na oko
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-06-08 o 20:34 +0200, heby napisał:
    > Nie do końca rozumiem tą uszczypliwość.

    Żadna uszczypliwość. Autentycznie myślałem, że istnieją jakieś
    faktyczne (nieznane mi) powody, dla których zadanie wydaje się
    niewykonalne. Teraz rozumiem, że się jednak myliłem.

    > Odróznij "nie potrafie bo jestem leń" od "szukam pomysłów jak to
    > zrobić sprytnie i się nie zabić".

    Mowa o robocie na 1h, po prostu trzeba zakasać rękawy, rozebrać na
    części pierwsze, wrzucić na przyczepkę i wywieźć na złom... Ja
    rozumiem, że ktoś może mieć awersję do pracy fizycznej, ale czasem
    jednak trzeba się przemóc, wszystkiego sobie nie wyklikasz. :)

    Mateusz