  • Data: 2020-06-08 20:39:35
    Temat: Re: Jak wyjąc piec z kotłowni - tak ze 350kg na oko
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-06-08 o 17:35 +0200, Jarosław Sokołowski napisał:

    > Dalibóg, chciałem zrobić to od razu, lecz telefon wciąż dzwoni i
    > dzwoni.

    Ja to już dawno zauważyłem, że ten diabelski wynalazek do niczego
    pożytecznego nie służy. Wyrzucić! Jak komu zależy, to napisze e-maila.
    Po co narażać się niepotrzebnie na chaos informacyjny?

    > Według fig. 1 rurę 2 umieszcza się między ścianami 5, 6 kotła
    > i głowicami 3, 4 rury, poczem uskutecznia sie połączenie przez
    > rozwalcowanie lub roztłoczenie głowic, jak również przez odwinięcie
    > zewnętrznego brzegu głowic 3 i 4.
    >
    > Według mojej wiedzy, tak uskutecznione połączenia nie są rozbieralne.

    Ależ są - to tylko i wyłącznie kwestia wielkości młota oraz nadania mu
    odpowiedniego momentu. Tą metodą jestem w stanie rozebrać 90% mojej
    Niwy (ze złożeniem bywa ciężej - zazwyczaj trzeba wspomagać się
    roztworem etanolu, dla pełnej jasności umysłu).

    Mateusz