    From: "_THX." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak wykonczyc szczeline wanna-sciana?
    Date: Tue, 7 Feb 2012 19:45:51 +0000 (UTC)

    Nawet nie słyszałem.
    Gdzie to kupujesz?
    Robiłem Dow Corning (trzyma jak kamień, kolory bardzo podstawowe), Soudal
    (niezła dostępność, kolory podstawowe), Cimsec (był dobry wybór kolorów
    sanitarnych, ale niestety po latach lubi odłazić) - oferta się zmienia.
    Zgadzam się, że chyba białym trzeba pojechać z uwagi na wannę.
    Inna sprawa, że biały białemu nierówny.
    Korci mnie biały poliuretan sanitarny, tak dla odmiany.
    Poliuretan ma znacznie twardszą powierzchnię, mniej się brudzi i lepiej
    czyści.
    Mniejsze ryzyko, że szybko zszarzeje.

    -----