    From: "kiki" <k...@k...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak wysoko murować ściany działowe
    Date: Tue, 11 Jan 2011 16:08:10 +0100

    "Shaman" <s...@o...com> wrote in message news:op.vo5fvndc4limig@sioux...
    Dnia 11-01-2011 o 15:54:22 Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Shaman" <s...@o...com> napisał w wiadomości
    >

    > od góry wlot poprzez wełne a wylot z gniazdek?

    :) <zawstydzony>

    Słuchaj co ci piszemy. Ja kiedyś zdałem się na wykonawców, którzy wszyscy
    mnie oszukali. Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że żaden z nich sie nie
    znał.
    Jeszcze mnie okradali od drobiazgów po grubsze rzeczy, do dzisiaj wychodzi,
    że jeszcze po przeprowadzce jak robili to kradli, bo poginęły różności. Po
    prostu ich nie ma, a były w czasie przeprowadzki.

    Słucaj co mówimy ci. Zaklejasz pory porothermu klejem czy zaprawą i robisz
    inspekcję czy nie ma nawet małych dziurek. Za kilka dni na to kleisz
    ponownie wełnę elewacyjną albo styropian żeby dojść do krokwi. Dalej
    wypełniasz wełną zgodnie z typem dachu.