  • Data: 2023-10-22 18:00:46
    Temat: Re: Jak zabezpieczyć i pomalować ościeżnice okien
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, October 22, 2023 at 8:29:36 a.m. UTC-5, Adam wrote:
> [...]
    nie zależy Tobie na strukturze drewna tylko chcesz to po prostu czymś pokryć to czymś
    tak zwanym powłokotwórczym.
    > Tak to wygląda teraz:
    >
    > https://imgbox.com/hBTUBP1C
    >
    > Widok od środka. Od zewnątrz identycznie, tylko ciemniejsze.
    > Okno robione samemu, starymi metodami, drewno było sezonowane i dobrze
    > zabezpieczone przed i po obróbce. Więc np. emalia ftalowa raczej nie będzie
    > się trzymać.

    Jak zabezpieczone to po co malowac?
    Jak trzeba poprawic to nalezy zabezpieczyc ponownie tak samo.

    Jak sie uprzesz to pomaluj na probe ftalowa.

    > Planowane jest pokrycie pełne (nieprzejrzyste), priorytet to niedotykanie
    > tego przez kolejne 40 lat.

    Tak jak Kris pisze: Tak sie nie da.
    No, da sie, wyrwac okna i zamurowac. Na 40 lat bedzie ok.