  • Data: 2009-06-02 19:04:39
    Temat: Re: Jak zapewnić wentylację dachu między deskami a wełną
    Od: "kiki" <j...@g...ky> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> wrote in message
    news:4a2575dc$1@news.home.net.pl...
    > Mat pisze:
    >>
    >> Coś takiego znalazłem:
    >>
    >> http://www.budujzpsb.com.pl/files/BlockImage/3ou08vn
    07j3dro/zdj03pozostawiamyszczeline_Column1FullNoFram
    e.jpg

    > Ale te sznurki flakowate, czyli do niczego.
    > Widzialem chlopca, jak szedl z klebem sznura
    > na przedramieniu, z mlotkiem w drugiej lapie,
    > okrecal sznurek o wczesniej wbite papiaki i druga
    > reka online je dobijal, tym samym naciagajac
    > sznurek jak strune. Wyzsza szkola jazdy.

    Właśnie. Trzeba najpierw nawbijać gwoździ a dopiero później iść z rolką
    sznura lub drutu wiązałkowego, owijać i dobijać żeby sie naprężyłao.

    To zdjęcie jest fajne. Dodam, że po dobrym naprężeniu sznurków lub drutu
    należy najpierw wyłożyć przestrzeń membraną wiatroizolacyjną, a dopiero po
    niej włozyć wełnę. Wiatroizolacja powinna opierać się o naprężone sznurki i
    wejść na krokwie. Inaczej będzie wiało oj będzie wiało pod płytami KG.