  • Data: 2014-03-04 10:09:00
    Temat: Re: Jak zasilić pojedynczy obwód podłogówki na piętrze?
    Od: GreDi <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 03.03.2014 15:24, Kris wrote:
    > A dlaczego nie chcesz komfortowo chodzić po ogrzanych np. panelach?
    > Oczywiście zrobisz jak zechcesz ale teraz masz ostatnia chwilę na zmianę decyzji.
    Ja też mam podłogówkę tylko tam gdzie terakota a w pozostałych miejscach grzejniki. I
    to był największy błąd na mojej budowie. Potwierdzam to zarówno ja jak i żona oraz
    córka. Zresztą praktycznie każdy kto tak zrobił a nie dał podłogówki po całości
    żałuje. Tak więc na spokojnie przemyśl temat masz jeszcze szanse zrezygnować z
    grzejników.

    Jeżeli chodzi o panele to oczywiście ok. Zrobiłem wywiad w tej kwestii z
    której wynikało,, że nie ma najmniejszego problemu położenia podłogówki
    pod panelami. To działa.

    Ale podłogówka pod drewnem. No to są zdania podzielone.

    --
    GreDi