  • Data: 2021-12-19 22:10:59
    Temat: Re: Jak zbudować małą fotowoltaikę bez akumulatora?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.12.2021 o 15:10, LordBluzg(R) pisze:

    > Teraz kombinuję w piwnicy tunel aero, żeby sprawdzić kilka teorii w
    > zakresie hybrydy C-Rotor...bo jest bardzo obiecująca :)

    Jeszcze zamarudzę, że w Polsce w necie nie ma z kim wymieniać
    doświadczeń w zakresie wiatraków, szczególnie VAWT/przydomowych.

    Elektroda ssie i wymyślają tam dziwne, niedziałające
    utopie...problematyczny złom.

    VAWT jest na poziomie wiatraczka z odpustu, Żenua :/

    Temat wiatraków to martwy temat i niekoniecznie, że wymyślono i
    zbudowano wszystko. Ta dziedzina jeszcze żyje innym życiem i sporo
    zostało do "wynalezienia" ale panele PV pozabijały temat.

    Jeszcze jakotako miało się niemieckie forum ale też ostatnio pustki.

    Dowodem na to, że jest to jakiś potencjał to to, że teraz mam większe
    zyski z wiatraka niż z panelu i PODSTAWĄ jest fakt, że niespecjalnie
    wieje i zmuszony jestem korzystać z minimalnego wiatru, wykorzystując go
    coraz lepiej :)

    Nie wiem gdzie jest próg max, znaczy idzie to wyliczyć ale wyliczenia to
    inna dziedzina sportu a realia to realia.
    Sadzę jednak, że jeśli osiągnę to co planuję, to mi w zupełności
    wystarczy. Potem pozostaje jedynie próba kombinowania z "baterią
    ogrodową" :D...czyli nowy temat z chemii pt. Jak zbudować wydajną
    baterię ogrodową z dostępnych materiałów :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>