  • Data: 2021-12-20 12:09:55
    Temat: Re: Jak zbudować małą fotowoltaikę bez akumulatora?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.12.2021 o 14:50, A S pisze:

    > Serdecznie Ci dziękuję za poświęcony czas. Bardzo mi pomogłeś.

    Jeszcze...
    Zamiast diod, możesz zrobić wersję wypasioną z płynną regulacją dla
    poszczególnych pomp w sensie załączania w kolejności.
    Schemat wcześniej podałem (ja tak mam, z potencjometrami) ale możesz
    skorzystać z gotowca:

    https://allegro.pl/oferta/stabilizator-lm317-1076578
    0682

    Kupujesz 3szt i pod to podłączasz przekaźniki. Regulacją napięcia
    wyjściowego ustawiasz sobie progi. Możesz jednak dodać jedną diodę
    szeregowo i kondensator równolegle do cewki przekaźnika, żeby podtrzymać
    nagłe skoki napięć ale nie jest to wymagane, jedynie jeśli nastąpi taka
    potrzeba.

    Teraz będziesz miał płynną regulację bez "koralików" z diod :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>