    From: Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak zmarnować życie pracując na innych?
    Date: Thu, 23 Dec 2010 00:27:27 -0800 (PST)

    On 23 Gru, 09:06, "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    wrote:

    > Z tego co kojarze to mieszkasz w okolicach Wodzislawia SL i tam faktycznie
    > jest taki popyt na wynajem?

    To ja mieszkam w Wodzislawiu Sl. ale warunki podobne :)
    Tutaj dwa pokoje to 100 tys pln, wiec za 420 tys tez kupisz cztery
    mieszkania. Ale wynajem na pewno mniej niz 850 (chyba ze standard
    bylby wysoki). Mysle, ze za 500 wynajmujesz je z pocalowaniem w reke.
    Pod koniec 2008 szukalem mieszkania na rok do wynajecia - tam gdzie
    wynajmowalem dostalem wypowiedzenie, a dom jeszcze byl w stanie
    surowym. Obdzwonilem kilka ogloszen i tylko jedno bylo wolne ale i tak
    musielismy robic podchody bo juz umowionych na jego ogladanie bylo
    kilka osob z jakiegos biura nieruchomosci. Nie zdecydowalismy sie, a
    na drugi dzien bylo juz wynajete :) Nie slysze tez zeby ktokolwiek
    mial problem z wynajmem, za to wszedzie wiecznie widuje wiszace
    ogloszenia o poszukiwanym mieszkaniu do wynajecia.. Jednak jak pisalem
    - przy cenie rzedu ~500 pln kupowanie mieszkania w kredyt pod wynajem
    srednio sie oplaci.

    Jak moja zonka studiowala w Gliwicach mialem zamiar kupic mieszkanie w
    kredyt i wynajmowac studentom. Zaluje.. Wtedy M4 ktore mozna wynajac
    4-6 studentom za lacznie 2-2,5k pln kosztowalo 120-150 tys w centrum
    Gliwic, blisko uczelni. Czysty zysk, nawet biorac pod uwage coroczne
    remonty i przestoj w okresie wakacyjnym :) No i dzis wartosc takiego
    mieszkania to min. 300 tys pln. Coz.. bledy mlodosci :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.