  • Data: 2010-12-23 12:41:02
    Temat: Re: Jak zmarnować życie pracując na innych?
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Bartnick" <a...@S...onet.pl> wrote:
    > Cześć,
    >
    > To jesteś w komfortotej sytuacji. Ja pracuję niedaleko rynku, do pracy mam
    > autem 30km i o ile w wakacje mieszczę się w 45-50 minut, to w roku
    > akademickim jest to minimum 1h10min.
    > Z tego względu dojeżdżam pociągiem, który może nie jest szybszy, ale
    > zwykle w zdefiniowanym czasie wjeżdża do centrum Wrocławia.
    > Samochodem, czas dojazdu jest losowy nie mniejszy niż podane wyżej
    > wartości :)

    Mój czas dojazdu raczej jest stały. Problem jest tylko gdy spadnie pierwszy
    śnieg, a nie wszyscy mają już opony zimowe (to chyba jest przyczyna). W tym
    roku raz jechalem do pracy 2h, z czego 1,5h z małego ronda przy
    Kwiatkowskiego ("trasa przemysłowa"). To był chyba pierwszy czy drugi dzień
    opadów.
    Teraz, rozglądając się za pracą, kieruję się przede wszystkim czasem
    dojazdu. Dostaję czasami fajne oferty, ale gdy widzę, że firma jest na
    Karłowicach, albo w okolicach Rynku, to od razu odpuszczam.

    --
    Bartek